Domaća dečja hrana stigla do Afrike i Azije

Bez autora
Oct 29 2020

Kao najveća domaća investicija, Fabrika dečje hrane (BFF) je oktobra 2018. godine pokrenula svoj proizvodni pogon, čime je omogućeno otvaranje novih radnih mesta i poslovnih prilika za domaće dobavljače, a ostvareni rezultati tokom prethodne dve godine doprineli su rastu i razvoju domaće privrede, kao i poboljšanju izvoznih potencijala u segmentu dečje hrane.

Portfolio dečje hrane, koji se u fabrici proizvodi pod sopstvenim brendom Nutrino, ostvario je prisutnost u regionu, na tržištu Evropske Unije, u Rusiji i zemljama bivšeg SSSR-a. Od nedavno su proizvodi prisutni i na tržišu Zambije i Angole, pa je ukupan izvoz usmeren na tri kontinenta – evropski, azijski i afrički. Dobijanjem HALAL sertifikata u maju tekuće godine, Nutrino proizvodima se otvaraju vrata i velikog broja zemalja u kojima se trguje HALAL sertifikovanom robom.

Sa proizvodnih linija Fabrike dnevno može da izađe i do 70 tona gotovih proizvoda, što na godišnjem nivou iznosi oko 22.000 tona hrane za najmlađe. Inovacije u pogledu drugačijeg asortimana, praktičnih pakovanja i visokog kvaliteta, nastavljene su i ove godine, širenjem portfolija u segmentu dečje hrane i lansiranjem novih ukusa žitnih kaša.

Dobri poslovni rezultati, uz velike proizvodne kapacitete pogona, omogućili su da Fabrika od nedavno u svom portfoliju ima i potpuno nove, zdrave proizvode za čitavu porodicu. Novi brend NUTRINO LAB čine 100% prirodni pirei od voća i povrća, kao i sokovi, bez ikakvih dodataka, jedinstveni na našem tržištu i namenjeni svima koji su u potrazi za zdravim i hranljivim obrocima, kontrolisanog kvaliteta.

„Fabrika dečje hrane trenutno proizvodi veliki broj artikala za različita tržišta, Nutrino je dostigao 25% udela na domaćem tržištu, čime smo zauzeli mesto među vodećim proizvođačima dečje hrane, a beležimo i pozitivan trend rasta. Dve godine je bilo dovoljno da postanemo sinonim za zdravu i kvalitetnu hranu za naše najmlađe, a sada taj kvalitet želimo da ponudimo i svim ostalim članovima porodice, i to NUTRINO LAB asortimanom. Posebno smo ponosni na ovaj veliki poslovni iskorak koji smo napravili razvijanjem i lansiranjem novih proizvoda van kategorije dečje hrane - ponovo smo ponudili potrošačima inovativne i jedinstvene proizvode“, istakla je Milena Cvetković, izvršni direktor Fabrike dečje hrane (BFF).

Pored inovacija i investiranja u razvoj novih proizvoda, za Fabriku dečje hrane godinu su obeležili izazovi izmenjenog poslovanja izazvani Covid-19 pandemijom.

Kao domaći proizvođač, kompanija je kao prioritet postavila nesmetano snabdevanje tržišta i odgovaranje na potrebe potrošača u otežanim okolnostima, kao i obezbeđivanje sigurnog okruženja za svoje zaposlene. Dobrom organizacijom poslovnih procesa, Fabrika dečje hrane uspela je da odgovori na ove izazove i omogući dalji rast portfolija, istovremeno obezbeđujući kupcima vrednost na kakvu su navikli.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik